marți, 7 septembrie 2010

Dulceata de pepene galben si piersici

Ingrediente

1 kg pepene galben
500 gr piersici galbene
1 kg zahar
1 limette
1 lamaie
1/2 lingurite ghimbir macinat

Taiem pepenii in doua, scoatem cu grija semintele si fibrele folosid o lingura.

Apoi taiem pulpa cubulete
Piersicile le curatam de coaja si de samburi si le taiem si pe ele cubulete
Dupa ce le-am cantarit asezam fructele in cratita pentru dulceata, le stropim cu zeama de lamaie si limette, adauga si zaharul si 1/2 lingurita de ghimbir ras (optional)
Le lasam circa 1-2 ore ca sa-si lase zeama, miscand usor vasul din cand in cand
Asezam cratita la foc potrivit, amestecand din cand in cand si permanent pana la final. Spuma trebuie indepartata neaparat, altfel o sa fermenteze dulceata.
Dupa ce s-a legat, transferam dulceatza in castron de ceramica sau sticla, acoperim cu un prosop umezit bine si stors si o lasam pana se raceste complet, apoi o turnam in borcane ermetizate.

2 comentarii:

  1. bun am mancat mai demult facut de cineva si ceva mai bun ca aceasta dulceata nu am mai gustat, iar anul acesta mi-a iesit si mie . f.f. buna

    RăspundețiȘtergere
  2. n-am mancat si nici n-am facut niciodata,dar pare a fi eva extrem de aromat si bun.

    RăspundețiȘtergere

BannerFans.com

Jamie Oliver

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails