luni, 21 septembrie 2009

Paine cu cascaval

Ingrediente:

60 ml apa
240 ml lapte
60 g unt
1 ou
2 linguri zahar
1,5 lingurite sare
550 g faina
10 g drojdie uscata
100 g cascaval



Am pus toate ingredientele in masina de paine, la framantat si dospit.
Aluatul dospit l-am pus pe masa pudrata cu faina si l-am impartit in 5 parti. Fiecare parte am intins-o cu sucitorul in groasime de cca 0.5 cm si latimea tavii de copt.
Am uns foaia de aluat cu putin ulei de masline, apoi am presarat cu cascaval ras pe razatoarea cu ochiuri mici si am rulat cat mai strans posibil. Apoi, fiecare rulou rezultat l-am pus in tava unsa cu ulei de masline. Tava am lasat-o la loc caldut jumatate de ora.
Am uns deasupra cu galbenus de ou si am presarat susan.
Se coace in cuptorul incins la foc mediu, in jur de jumatate de ora
Reteta inspirata de la Miha

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

BannerFans.com

Jamie Oliver

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails