vineri, 3 iulie 2009

Gogosi la cuptor (Perfect donuts)

Ingrediente:

125 ml lapte
40 gr zahar
1 plic zahar vanilinat
1 lamiie-coaja
1 priza de sare
75 ml ulei vegetal
7 gr drojdie deshidratata
250 gr faina
2 oua


In laptele usor caldut se dizolva drojdia si zaharul.
Amestecul de lapte se mixeaza cu restul ingredientelor si se lasa la dospit cca. 30 min intr-un loc caldut.
Se incinge cuptorul la 180°C. Formele de gogosi se pulverizeaza cu ulei. Cu un cornet/seringa cu sprit se pune in fiecare adancitura aluat de gogosi, atat cat sa fie plina 2/3.
Cu o pensula inmuiata in ulei se niveleaza aluatul deasupra si se lasa la dospit cca. 2 min. Se introduc in cuptorul deja incins pentru cca. 20-25 de min.
Se scot din cuptor si se lasa in forme citeva minute dupa care se pot pudra cu zahar sau cel mai bine se glazureaza pentru a ramane mai mult timp proaspete si moi.

Free Signature Generator

Free Signature Generator
Glitter Text Generator

Glitter Text Generator

4 comentarii:

  1. imi plac mult gogosile tale of da eu nu am o forma din asta . Am sa ma duc sa vad daca gasesc, daca nu ,improvizez eu ceva .Dar reteta imi place mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hi Alexa,

    foarte frumosi Donuts , si mai sänätosi ca si äia fritati. Si cu glasur daeesupra , minunat !! Compliment !!
    salutäri

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte bine arata ! Si imi plac ca nu is de aia prajiti. Trebuie sa-mi iau neaparat forma :) Treci pe la mine, te asteapta o gramada de premii ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unde se gaseste o asemenea forma de gogosi ? Va rog mult sa ma ajuti si pe mine

      Ștergere

BannerFans.com

Jamie Oliver

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails