duminică, 20 septembrie 2009

Placinta cu mere ARLECHIN

Ingrediente:
300 g faina
4 linguri zahar
½ lingurita sare
150 gr unt rece taiat in bucatele
50 g untura
6-7 linguri apa rece

Umplutura:
4 mere mari
4 linguri amidon
150 gr zahar
¼ lingurita sare
1 lingura zeama lamaie
½ fiola esenta rom
Se amesteca faina cu sarea si cu zaharun apoi se adauga untul taiat bucatele, untura si apa rece. Nu se framanta mult, doar cat se aduna ingredientele.
Se lasa la rece cel putin 30 min. Intre timp curata merele, se taie marunt si se amesteca cu amidon, zahar, sare, zeama lamaie, esenta de rom.
Aluatul se imparte in 2 parti egale, prima foaie se pune in tava si se baga la frigider pentru 10 min., apoi se adauga merele, se acopera cu a 2-a foaie si iar la rece.
Am facut orificii ca sa poate "respira" placinta, am adunat bine marginile si le-am presat cu furculita.
Am uns cu ou batut si am presarat cu zahar tos colorat.
Dupa ce se coace se lasa in tava sa se raceasca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

BannerFans.com

Jamie Oliver

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails