duminică, 10 mai 2009

Turnul Babel

Ingrediente:
200 gr piept de pui
200 gr pulpa de porc
cascaval
carnaciori cu bacon
1 ardei gras rosu
condimente






Carnea se taie felii, se condimenteaza dupa care se frige in tigaie.














Se frig si carnaciorii cu bacon.

Dupa aceea se aseaza intr-o tava carnea de porc peste care se pune o felie de cascaval. Deasupra se pune pieptul de pui dupa care se pune iar o felie de cascaval. Se continua cu carnaciorii inveliti in bacon, pe langa care se pun felii de ardei rosu si deasupra o felie de cascaval iar la final se infige o scobitoare.






Tava se introduce in cuptor timp de 5-10 minute pana se topeste cascavalul.
Se serveste cu diverse garnituri, eu am curatat 3 cartofi, i-am taiat felii, i-am bagat la cuptor 20 de minute intr-un vas de yena in care am pus si unt, la final am batut un ou cu doua linguri de smantana, am ras cascaval peste cartofi si am turnat amestecul deasupra. Am bagat cartofii din nou la cuptor inca 10 minute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

BannerFans.com

Jamie Oliver

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails