luni, 8 iunie 2009

Muschiulet umplut

Ingrediente:


1 muschiulet interior
200 gr carne tocata
condimente
12-13 cartofi noi
5-6 linguri smantana








Muschiuletul se gaureste pe interior cu un cutit lung, se introduce in interior carnea tocata care se condimenteaza dupa gust, apoi tot muschiuletul se tavaleste prin sare amestecata cu piper si boia dulce.
Se aseaza in tava, se stropeste cu ulei si de introduce in cuptorul incins.

Eu am o tava cu capac, si l-am acoperit in cuptor ca sa se gateasca inabusit.

Intre timp am curatat cartofi noi, i-am spalat bine, i-am sarat si dupa circa 20 de minute i-am adaugat peste muschiulet, am adaugat un pahar cu apa si am acoperit iar.
Se mai lasa la cuptor acoperiti circa 20-30 de minute, apoi se scot si se servesc cu smantana.

Free Signature Generator

Free Signature Generator
Glitter Text Generator

Glitter Text Generator

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

BannerFans.com

Jamie Oliver

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails