marți, 26 mai 2009

Buzunare cu telemea "by Flor"

Astazi am bantuit din nou pe blogurile culinare, si cum sunt o impiedicata, m-am poticnit in bucataria lui Flor si am cam salivat la "buzunarele cu telemea". Ma rog asta pana m-am apucat si eu de treaba si am prestat cateva.

Ingredientele si reteta o gasiti AICI dar va prezint si eu mai detaliat:


Ingrediente:
200 g branza telemea
250 g faina
2 oua
100 g unt
susan, mac
1 ou pentru uns

Puneti intr-un vas faina, oul, untul taiat bucati, branza telemea rasa pe razatoarea mica si amestecati cu mana bine pana se incorporeaza toate si se obtine un aluat elastic. Daca este necesar puteti pune 1 lingura de smantana la framantat. Branza nu trebuie sa fie sarata si nici foarte moale. Aluatul se da la frigider 30 min, dupa care intindeti o foaie subtire pe blatul de lucru usor infainat si decupati cercuri cu ajutorul unui pahar sau al unei forme de coltunasi cum am folosit eu.
In mijlocul fiecarui cerc puneti telemea rasa si inchideti cerculetul apasand cu forma sau cu o furculita pe margine ca in imaginile de mai jos.

Asezati-le in tava pe hartie de copt, ungeti-le cu ou batut si presarati mac sau susan. Se dau la cuptor 25 min la foc mediu.
Sunt foarte bune calde.


Free Signature Generator

Free Signature Generator
Glitter Text Generator

Glitter Text Generator

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

BannerFans.com

Jamie Oliver

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails