sâmbătă, 26 martie 2011

Fursecuri fragede

Ingrediente:

1 cup de unt moale (230 gr)
1 cup zahar (200 gr)
1 ou
2 linguri lapte
1 fiola vanilie 
1 fiola migdale
1 fiola portocale 
3 cup jumate faina ( 440 gr)
1 lingurita praf de copt



Se bate zaharul cu untul pana devine pufos, se adauga oul, laptele si esentele. Se amesteca faina cu praful de copt si se adauga treptat. Nu se pune la frigider.

Am incercat aparatul de fursecuri, mi-a facut o mie de nervi insa pana la urma a iesit ceva, fursecurile de pun in tava neunsa eventual pe hartie de copt si se coc in cuptorul incins doar 8-10 minute.
 Chiar daca nu vi se par facute le scoateti pentru ca dupa ce se racesc sunt fragede si super delicioase.

Un comentariu:

  1. SUPER RETETA TA...AM SI EU UN APARAT PT BISCUITI CARE A FEL MI-A MANCAT ZILELE NU PREA SE DEZLIPESC DE EL...MAI INCERC SI RETETA TA POATE DE DATA ASTA IMI IES

    RăspundețiȘtergere

BannerFans.com

Jamie Oliver

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails