sâmbătă, 16 februarie 2013

Croque Madame

Saptamana asta Sara & Miki mi-au dat o idee extraordinara cu sandwich-ul Croque Madame, asa ca am executat minunatul produs si am ramas impresionata.

Ingrediente 2 porti:
 
4 felii de paine 
4 felii de muschi tiganesc sau sunca
4 feli de toast sau cascaval
2 felii branza mozzarella proaspata
2 oua
ulei de masline
unt pentru uns 
sare
piper
 
Se frig inante feliile de muschi tiganesc cat sa devina putin crocante. Inante de a face sandwich-urile si de a le pune pe gratar, facem ouale ochiuri, ele prajim l afoc min in putin ulei de masline. Le scoatem pe o hartie absorbanta si le tinem acoperite sa ramana calde. Pe painea unsa cu unt am asezat o felie de cascaval, apoi una de muschi, deasupra o felie de mozzarella, iar muschi, apoi din nou cascaval si am inchis cu o felie de paine unsa cu unt. Sandwich-ul se unge cu unt si pe exterior, apoi se frige pe tigaia grill 2-3 min pe fiecare parte.
Se servesc pe farfurie asezand deasupra oul prajit. Se servesc imediat calde.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

BannerFans.com

Jamie Oliver

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails